Поворот трактора Т-150К відбувається за рахунок кутового зміщення його напіврам відносно їх вертикального шарніра 21 за допомогою двох гідроциліндрів 23.
Шестеренний насос 18 нагнітає в гідроциліндри масло. Воно проходить через золотниковий розподільник, який влаштований і діє в основному так само, як і в тракторі МТЗ-80.
Коли рульове колесо не обертають, золотник 9 утримується пружинами 11 повзунів 10 в нейтральному положенні. Насос переганяє масло через перепускний клапан витрати 14 в корпус золотникового розподільника. Каналом В воно зливається в картер черв'ячного механізму і по зливний гідролінії 13 повертається в бак 16. Запірні клапани 6 і 8 закриті під дією пружин 5 і не дають маслу виходити з порожнин А і Б гідроциліндрів, перешкоджаючи тим самим мимовільного відхилення трактора від заданого напрямку руху.
При повороті рульового колеса вправо черв'як 4, вгвинчуючись по сектору 3, зміщує золотник 9 на 2,5 мм в робоче положення (показано на рис. в). Масло, яке нагнітається насосом відкриває клапан 6 і, зрушуючи плунжер 7, відкриває їм клапан 8. Минаючи клапан 6, масло по гідролінії 25 нагнітається в порожнинит А гідроциліндрів 23 (рис. а), змушуючи поршні зі штоками 22 переміщатися в різні боки: напіврами розвертаються на шарнірі 21 направо. В цей час масло, що знаходиться в порожнинах Б гідроциліндрів, витісняється поршнями по гідролінії 26 через відкриті клапани 8 в бак. Під час повороту напіврам тяга 1 зворотного зв'язку через сошку 2 повертає сектор 3, повертаючи золотник в нейтральне положення (див. рис. б). Тому, якщо не продовжувати обертання рульового колеса вправо, подальший поворот однієї напіврами щодо іншої припиниться.
Коли рульове колесо повертають вліво, масло, відкриваючи клапан 8 (рис. г), надходить в порожнині Б гідроциліндрів, а з порожнин А витісняється через клапан 6 в бак. Штоки гідроциліндрів повернуть трактор наліво. Поворот напіврам триватиме до моменту, коли тяга 1 через сектор 3 не поверне золотник знову в нейтральне положення.
Рульове керування трактора Т-150К (відео)